söndags kväll

som sagt for jag & prinsen in till örebro stad idag & myste runt. hittade en gemensam julklapp till mamma & JORDENS snyggaste tröja på carlings! känner bara att jag inte kan lägga ut de pengarna just nu, fan de är illa :(, gud skänk mig denna tröja?! önskar jag tagit en bild på den, med de glömde jag såklart. men snygg lovar jag att den var.

prövade massvis med kläder på jimmy med, hittade några riktigt snygga saker minsann :) .
blev kinamats buffé med jordnötssås också, & det räddade min dag så totalt. den maten borde vara som skänkt från ovan, MUMS ! sen när jag hade bästa sällskapet så blev allt ännu bättre än bäst <3

PUSS på idag :D

                                                                       
     dagens utseende                                                                              kärleken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0