lördag

har haft mysjimmy hos mig sen i onsdags nu, inga fel alls. bortskämd till tusen :D .  sen idag for han för att bli bjuden på hockey & mat, fusk minsann..


& julia, antar att man inte kan nå dig nu när du är i England, men jag kommer inte komma förrens på tidigast tisdag till praktiken :( , men jag far utomlands imorrn.
hemma kl 4 på tisdagsmorgonen i sthlm, sen ska jag åka direkt till karlstad & försöka hinna till praktiken. förlåt sötchoulia! ! men du fixar det nog ändå, bara du byter till svenska så ;)

hoppas ni i england har det bra!

ursch, måste försöka fixa musik nu, lånat kusins mp3 till resan iaf, någon musik måste jag ha, mobilen strejkar värre än vanligt :( . packa, nej vad ska man ha med?




PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0