fakta.

efter skolan i fredags så for ja ner till karlstad & köpte rosor till sis & jimmyboy, sen åkte jag vidare till karlskoga där jag städade :/, jobbigt men pengar är ju alltid pengar.. sen mötte jag min jimmy, så vi tog sällskap hem till mig & bara mös :) det var otroligt välbehövligt, för jag verkligen hatar att inte få träffa honom på så länge som det blir ibland!!

i lördags jobbade jag & sen  bar det av hemåt & gratta sis som fyllt 19 :) , massa paket & mys. sen var det dags för jimmy att åka hem igen & för mig att slappa i soffan i väntan på en ny jobbdag... & jobbet på söndagen va bara huvudvärksjobbig, ungefär som fröken T. för att brandlarmet varnade hela tiden om att vi mist kontakten med det eller vad det tjatade om, så vi fick utrymma butiken ett slag, men sen fick vi inte tag på någon som kunde tysta det så vi fick gå in & öppna igen, sen jobbade vi i detta tjutande i timmar... det var inte dåligt ljud i det eller...

när jag slutade blev det raka vägen hem & mumsa pannkakor :D , sen blev det dags att packa & fara tillbaka till skolan...


så nu sitter jag här, denna måndagsmorgon & känner att det inte är någon ide att somna om denna sovmorgon. idag ska jag nämligen vara pepp & glad inför fröken T, HAHAH!

hoppas på att det händer någe kul idag, annars måste jag fösöka styra det! fast det blir vällan matteläxa :/ , saknar min monica nägot så otroligt också :/.

& världen, JAG ÄR KÄR!

Kommentarer
Postat av: Elin

idag va fröken t tyst hihihi :) men lika söt ändå <3 urrk

2008-09-01 @ 15:11:17
Postat av: din monica.

och jag saknar dig <3

2008-09-03 @ 17:48:02
Postat av: sis

tack för rosen <3

2008-09-03 @ 19:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0