fredag

fredags morgon & jag borde kunna utnyttja sovmorgonen till att sova, men istället ligger jag vaken & nördar.

endast 2 lektioner idag, sen bär det av hem till jimmy. är ju årjängs marknad i helgen så då blir det att kolla runt där, han är kärlek! men innan ag tar bussen dit ska jag nog ta en solning, känner att det kan beövas nu, så himla blek! visst kanske jag blir gammal & skrynklig före vissa av er, kanske inte.
sen hoppas jag på att möta carro på bussen så jag skipper sitta själv med någon främmande, haha. & carro var det ju inte igår man träffade om man säger så! men nu har även hon skaffat sig en pojk i årjäng, nya staden för närkingar att hitta kärleken i, synd bara att de inte låg närmre varann...

torsdagskvällen bestod av att träna körkortsprov men linnea & senare titta på IDOL, sen blev det till att sega fram tills halv 11 då vi satte på en film, jag emma & louise satt & tittade. var en helt okej film, mysig kärlek :D

sen innan jag somnade in, sjöng louise en godnatt truddelutt för mig, elvis för hela slanten. haha

nopedop, nu ska jag vila ett tag.
ha de fint i helgen!!

so long, LOSERS!

Kommentarer
Postat av: Adam

haha! jag diggar det där med one night in paris:p

ses till veckan!



kwater:P

2008-09-19 @ 18:44:19
URL: http://adamraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0