måndag

en ny jobbig vecka framför mig, känner att jag håller på att bli sjuk igen & är inte alls pepp. jimmyboy åkte ifrån mig idag med, haft så mys i helgen!

har en ny person att presentera här i bloggen, fröken G, man kan säga att hon bor mig nära & är allmänt konstig :P haha. blir värre & värre ibland tror jag. men säker en snäll tjej hon med, bara att hon är lite knepig. jag dömer inte ut henne heller tycker jag, jag har faktiskt pratat med henne & det är just då jag fick denna uppfattning..

blev ledsen idag när louise kom till skolan & berättade att hon glömt kladdkakan hemma, TRAGISKT. haha men de ska hon få fan för :D

& det ska bli kul med ridningen imorn tycker jag, hästarna är mer igång & jag är hoppsugen! hoppas bara att de blir hoppning för oss då också :) antagligen inte men jag lever på hoppet!
endast ett prov denna vecka med, gudars så skönt. ett muntligt religionsprov också, kan inte bli bättre. eller vet någon om vi har hästkunskapen denna vecka eller om de var nästa vecka?!

just nu sitter jag & segar när jag väntar på att emma har sprungit klart så vi kan sjunka ner i våra matteböcker ihop, alltid bättre med sällskap & av en liten fröken emma är det ännu bättre!! ett riktigt smart ljushuvud, som kanske kan få min trögskalle att komma igång ;) .

önska mig lycka till

Kommentarer
Postat av: Adam

HAHA! kycka till! det kan du allt behöva:P

2008-09-22 @ 21:15:22
URL: http://adamraaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men.. Förlåt Anja :( Ska verkligen försöka ta med imorn :D Hihi <3

2008-09-22 @ 22:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0