onsdag, senare

tittar på samwell - what what(in the butt)  HAHA älska honom alltså!

kikade på  idol nyss, & herregug va bra Anna var!! helt grym röst alltså. blev en skål glass till också, inga fel!
förlåt för att mitt svenskaföredrag kommer bli helt kasst imorrn men orkar inte plugga! det blir för mycket för mig med tillslut, även fast jag inte ens är så bra i skolan.

idag hade vi även religionsredovisning, gick bättre än förväntat, fast det kändes som om jag läste för mycket från pappret minsann, men vad gör man? hann ju inte precis plugga igår. sitter alldeles för mycket vid datorn, HAHA.


jennifer pratar med sin älskade & min älskade vet jag inte vet jag inte vad han hålls med, saknar honom gör jag..

idag har fan ändå vart en skön, slapp dag om man tänker efter. slutat tidigt & haft korta lektioner. fast sista timmen kom den hemska huvudvärken krypande, sov på kudden inatt. & det är sannerligen inte bra för mig, fast min kudde är helt värdelöst platt.. jag vill inte behöva ha det såhär hela livet, jag får ta och hugga av mig huvudet om jag ska slippa det, dock känns det mer värt att ha de kvar. om inte för mig så för jimmys skull ;) .

djupanja idag känner jag, haha.
 
måste kika i religionsboken senare och hitta någon bra & klyftigt som min bästis Buddha sa.
för den som inte visste så är han min allra bästa vän, min enda vän faktiskt. tragiska jag. ska be Buddha att befria mig snart, jag måste uppnå min nirvana, lever precis som hans läran!  & har gjort hela mitt liv. alkohol är bara för töntar måste jag bara säga, skulle aldrig pröva på!!
måste lära coulia lite mer om min bästis Buddhas lära känner jag, hon börjar leva lite för lössläppt nu för tiden. vilka obehagliga fasoner!!
ingen i min omgivning duger för mig egentligen, jag är bättre än alla andra och ni är mina slavar, ni är undervärdiga mig! ! MOHAHAHAH!
fast att skriva så är ju egentligen emot min bästis Buddhas lära men skitsamma, han läser inte min blogg ändå.
kanske ska passa på att stycka någon imorrn också, känner att det är nog dags för det, ta mig tusan.
känner att en viss fröken T ligger risigt till, länge leve att döda säger jag bara!!!
finns inget bättre än att få känna pulsen fortfarande pulsera när jag tar första tuggan, slita av strupen med mina vargtänder (lika som hästar har)  & känna den friska luften som offret försöker suga i sig.

"allt det vi är,
är resultatet av
vad vi tänkt"
/min bästis Buddha




HAHA,jag har ett litet psyk boende i min kropp.

Kommentarer
Postat av: emma

litet? menar du inte jättestort? :P

2008-09-10 @ 22:54:07
Postat av: buddha

jag läser visst din blogg Anja, nu blev du av med allt ditt karma !!

2008-09-11 @ 19:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0