onsdag

jag är förbannad, arg, ledsen, besviken...  att hela världen kunde vända helt om så snabbt, men inte faan ska jag deppa. jag ska fösöka att gå vidare. kanske förlåta, kanske försöka glömma. för jag blir ingen deppanja för detta, de behövs 400000000 st fröken T för att jag ska deppa ihop, HAHA .


känns skönt att veta att jag har stöd, det känns verkligen!
tack alla ni, <3

"Var först och främst en god människa.
Detta är den riktiga metoden för att uppnå världsfred.
Innan du pekar på andras fel måste du vara medveten om dina egna.
Ändra dig själv inan du försöker ändra andra."
Dalai Lama


nu blev det ändå ett deppinlägg, FAN DÅ!


"anja dina bröst ser stora ut i den där tröjan"
Julia aka Choulia



sådär, nu är skolan äntligen slut för dagen, kort & skön dag idag :D , fast kollade in schemat för v38. & det var fanimig en dröm!!! mums på den veckan alltså, men kanske för att vi har 3 prov i nästa vecka också :P..

idag blir det nog en pluggmysdag, alltså att jag ska fösöka få lite läxor gjorda samtidigt som jag ska ha mys :D , för det är jag värd idag tycker jag. 
 sen imorrn blir det en sväng ner till tingsrätten & hänga ;). sen blir det till att smaska massa godis på blodsockerlabben :D :D LIKE.

nejnej, uppdaterar vällan senare ikväll med kanske, för nu ska jag plugga & sen ta en tripp till vålberg.

SO LONG LOSER!!!!!




kvälls uppdatering.


jag har mina vänner, de finns & bara finns. anja<3 de

men jag undrar va fan det är för PSYK som gör detta mot oss?!




& världen, JAG ÄLSKAR MYCKET!

Kommentarer
Postat av: Elin

fröken T var söt när hon kom in i klassrummet i morse, ja gillade hennes frisyr :)

2008-09-03 @ 16:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0