tisdag

jag trodde denna blogg skulle bli full av deprimerande tankar & sådana saker, men jag är ju inte det. haha, sjuk! men det är nog sanningen, jag har det bra i livet! önskar bara alla kunde må som jag gör nu, skulle vilja skänka lite av måbraandet till alla som behöver det :D
alla skulle ha vänner jag har & alla borde ha en sådan kille som gör en helt glad! visst att hela livet går upp & ner hela tiden, men varför fastna i det deppiga för?!  är det någon person som gör dig deppig så var med de som förgyller din tid istället!


jag, jennifer & isabell tog en tripp ner till blondilito nyss, vi gick & köpte glass & sen bar det av hem till lisa & kaffis. där vi mumsade glass i en halvtimme för sen var det dags att gå för att hinna med bussen hem igen :P ,  en kort mysig visit. ME LIKE :)

det är viktigt att passa på att umgås med de man gillar nu innan studenten, för vad händer då?!
DJUPT,

måste bara få säga att fröken T inte märks av speciellt mycket idag, SKÖNT!


dhfjmfdhk


"jag vill känna din navel mot min nästipp"
 
Isabells djupa tisdagstankar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0