'home sweet home

helt ärligt så hade jag nog lite hemlängtan igår kväll. ville hem till min kära säng istället för att sova i någon annans. men inatt ska jag sova i min bedårande säng :D, ska bädda nytt och njuta av livet. 
planerna var att jag skulle ut ikväll men Emelie kunde inte längre så då blev det inget, och inte gjorde det mig något.

morfar blev glad igår för allt folk som kom och grattade honom, var 30 tappra riddare där. men är något tveksam på om maten var värd 100 mil och två tal. HAHA 

imorgon ska jag leka med Emelie, hoppas på att vi ska sola lite i solarium och sen ta en härlig vårpromenad. har saknat den tjejen mycket, och det är synd att vi inte träffas så ofta :( 

imorgon kväll åker jag till jimmyboy också, ska bli mysigt att få vara hos honom ett par dagar, kärleken måste få lite påfyllning ibland!


inatt åker flickorna Emma och Jennifer till Spanien för en veckas semaster, jag önskar er en trevlig resa!  


kanske skriver en sväng imorrn om jag är  uppe med tuppen. annars blir det när jag kommer hem från prinsen.
PUSS 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack, ha ett bra lov :) <3

2009-04-12 @ 10:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0