' hospital

efter 24 timmar med slangar på och i kroppen släpptes jag fri, men när ska jag bli bra?

vid klähängaren i rummet hängde ett skohorn och en syrgasmask, jag såg iaf humor i det. haha det är det man behöver för att komma ut från rummet.

tanten jag delade natten och dagen med var nästan blind och döv, men vi hade det trevligt ;) jag var absolut yngst på avdelningen och tanten som var mitt sällskap hade ett barnbarnsbarn som var i samma ålder som mig ! herregud

iaf, det var det längsta dygnet i mitt liv!


hoppas ni andra mår bra !


<3

Kommentarer
Postat av: Carita

Men lilla gumman vad har hänt?

2009-08-13 @ 21:38:11
URL: http://carita.travtranaresoderberg.se
Postat av: anja

jag svimmar helt plötligt bara och är helt snurrig hela tiden :/ , men de hittade inget allvarligt fel så det beror antagligen på stress :( .

2009-08-14 @ 16:58:22
URL: http://ahollanti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0