städdag och monica :)

precis som rubriken säger så blir det städning och träffa monica idag, har redan dammsugit så nu ska jag plocka och fixa lite i rummet. monica sltar inte förrens 4 ändå :P

var inne i torsdags och köpte en ny byrå och tack vare det har jag rensat och gjort om hela rummet, slängt hur mycker saker som helst! blev en ordentlig rensning bland kläderna också, och jag fattar inte hur mycket kläder jag har. mest skit men ändå :P


kom på att jag ju har cam på datorn så då kan jag ju ta bilder utan att behöva koppla in kameran (som om det är ett stort arbete ;) )


nej, fixa mer musik till ipoden står på schemat idag också.

Kommentarer
Postat av: monica

detta gillar vi!

2009-08-31 @ 22:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0