' bon soir

idag har jag hunnit med en hel del minsann, tyvärr inte varit ute och gått som jag ville. men jag får väl skylla på det kalla vädret!

nu är jag snart redo för att de vilda kommer imorrn, ska bara sätta i ljusen i granen och fixa snören i julkulorna! sen är de välkomna ;) så ikväll blir det tidigt i säng då de kommer vid 7 imorrn, GÄSP!

panikringde mamma nyss och bad henne klicka hem 2 klädesplagg från bubbleroom, har försökti flera dagar att ¨få mitt kort att fungera men icke :( och jag har till och med drömt  om den fina lilla koftan, så nu hoppas jag att den passar bra på mig!
hoppas den är hemma tills jag kommer på lördag! kanske att hoppas lite för mycket, men hoppet sviker mig aldrig ;)
så tack mamma att du kunde skicka efter de!

har en glöggmugg framför mig nu som jag sitter och njuter av, tvätten har snart torkat och det är dags att krypa i pyamasen snart! :)
kan kvällen vara mycket bättre? :) känner mig riktigt fit for fight tills imorrn!

kanske är det för att det är sista onsdagen med kidsen? kanske är det för jag saknat de?
vem vet? inte du, vem vet? inte jag



nattinatti!

Kommentarer
Postat av: monica

åh jag drömde om dig inatt gumman!

saknar dig massvis. ring mig när du kommit hem ordentligt och så :) kan vi planera in att ses en sväng någondag nästa vecka om du har tid. jag åker till brorsan på onsdagen, men innan dess har jag all tid i världen att ses om du har tid. pusspuss!

2009-12-15 @ 22:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0