' Grip A

kallad svininfluensan i Sverige, och mina små barn är nu vaccinerade :)


pappan ringde mig och bad mig fixa en matsäck och packa ner alla DS vi har, och vipps så skulle vi till vaccinationssalen och köa :) barnen höll sig lugna med nutellamackor och clementiner!
ingen vägrade ta sprutan och ingen grät heller när de tog den, jag är så stolt över de! <3



imorrn blir det till att gå till affären tror jag :), köpa prinsesstandkräm till B som jag lovade!
måste till ikea också och köpa pepparkaksdeg så jag kan baka lite med barnen på onsdag !


hoppas ni alla haft en bra dag <3




Kommentarer
Postat av: C

Va kul det låter att baka, det är bra att ta tag i lte med barnen. Glöm inte att köpa några pepparkaksformar också, inte alltför stora då blir det svårt för barnen att få dem på plåten(och kanske för dig också?!) Ha en skön dag... ha tålamod med baket speciellt som barnen kanske blir sjuka av sprutan de fick.

Kram C

2009-12-08 @ 07:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0