' Hotrods

nemen pappa, vi äger 2 finfina hotrods här i familjen.
titta och njut ;) franska hotrods

hotrod


hotrod


var ute och gick en sväng förut, tog på mig regnjackan som en vindjacka eftersom det blåste en del och det ska jag tacka gudarna för. för promenaden som bestod av 2 timmar blev i ösregn! ett tag tänkte jag tanken att lifta hem! genomblöt på underkroppen och fötterna samt huvudet när jag äntligen kom hem!
överkroppen höll sig torr tack vare regnjackan från staduim ;)

det som var så fint väder när jag gick, men det kan tydligen ändra sig snabbt :S hade tänkt att gå till affärn men jag har ångrat mig. stannar här inne i mina torra, varma långkalsonger!


Pappan jobbar sent idag så jag blir ensam ikväll, eller ja, katten förstås! :D

jag hoppas verkligen på IKEA imorrn, så håll tummarna för mig!



bild





Kommentarer
Postat av: T

De franska hotroadsen verkar rätt unika jag menar HOTROADS inte RATROADS! Väntar med spänning.......

T

2009-12-03 @ 20:13:59
Postat av: Moster E

Fin bild! Fick du äntligen med dig kameran?

2009-12-03 @ 21:40:47
Postat av: Kusinvitamin

Är det den undre hotroaden du har till affären eller?

Kram!

2009-12-04 @ 17:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0