' Lundi

den sista måndagen innan jullov har kommit nu, förstå att jag åker hem på lördag?! åh jag har en hemlängtan i kroppen som alltid infaller sig när man vet att man snart får komma hem!

denna måndag är som de andra som varit, madame Jermila är här och röjer runt med dammsugaren! juste, kom på att jag har ett barnrum till att plocka lite i! måste fixa det innan hon kommer dit!

annars vet jag inte alls något som händer idag, eller jooo, måste fixa någon franskakurs till våren till mig! och se hur mycket det kommer att kosta :)
jag vill verkligen åka härifrån med en franska som man kan förstå något av, jag kräver inte att jag ska kunna språket flytande men jag vill kunna framföra det jag önskar säga. språk har aldrig varit min grej riktigt så det blir en utmaning...


ska se om det blir Paris med Lovisa imorrn, jag hoppas på det! :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Kom heeeeeeeeeeeeeeeem, vi borjar ooooom igen. Vi glommer allt, dar ute aaaaaaar det sa kaallt. Kom heeeem.

haha, puss pa dig ditt sotnot! <3

2009-12-15 @ 06:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0