' sen madame

jaa madame Jermila blev inte klar igår så hon skulle komma idag kl 11. och nu är klockan 12. och jag kan inte åka någonstans innan hon kommer/inte kommer. eftersom jag måste låsa dörren och hon har ingen egen nyckel..
jag som vill ut på en promenad och försöka få lite kort på omgivningen!

men jag väntar tills 1 och sen ger jag mig av ändå!

amanda kom hit igåt kväll och lagade middag med mig, blev pasta med ätror och något annat som jag inte kan namnet på. det mättade :)
efter det blev det glöggdrickning, mysigt mysigt

hmm, annars har jag inga planer alls för idag faktiskt, saknar att kunna ha tillgång till bil faktiskt. kunde jag åka och handla och åka till ikea eller ja, ta mig vart jag än önskar. men nu får jag vänta på att andra ska någonstans så jag kan åka med. men jag ska väl inte klaga, kunde varit värre!

imorrn kommer barnen hit och ska passas, får se vad vi hittar på då. förhoppningsvis har de kompisar här, blir alltid lite lugnare då :)

nej fy vad jag är uttråkad nu! blir nog till att städa lite... 


 tavla

:)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Molly-mus!!!! :D

2009-12-01 @ 17:30:36
URL: http://sundanceneah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0