' SNÖ

sing hallelujia, det är snö!
och jag beter mig och känner mig som ett barn på julafton! idag ska jag med största sannolikhet ut och göra en stor snögubbe! lovisa kanske vill vara med om hon lyckas köra hit idag ;)

ska även städa tills barnens farmor och farfar kommer, behövde inte göra det men de ska väl se att det bor en au pair här som håller det fint? ;)


åååh, lycklig dag idag HURRA!



B&L kapplatorn

byggde kapplatorn med B och L igår, och de ville såklart ta kort :) (hoppas ni ser att det står - "hej jag hetär anja" på skylten? så även jag kunde vara med!

Kommentarer
Postat av: sis

haha. rätt likt!



och vad är det för dag imorrn?

flygdag, hemkomstdag, träffalinndag! ;)

2009-12-18 @ 10:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0