' the pizzabus

japp ikväll är pizzabussen i Aigremont, nyss varit där och beställt :) franskan går helt klart framåt ;)

och underbart gott jag sov inatt, och mitt humör är bra igen! har varit låg och stänigt trött innan märker jag nu när det är över :D det var antagligen garderoben i mitt rum som spökade med mig! äntligen över, peppar peppar!


haft barnen heldag idag, lillkillen gick till CLM så det var endast 3 kvar hos mig, och dagen har gått underbart bra! :)
pappan berättade en söt sak förut som äldsta killen sa, och det gjorde mig så glad!!!

hoppas ni andra haft en lika bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag drömde om dig inatt din buse! Att det var grillfest och så hade alla mina flickor kommit! åh saknar dig toka!<3

2009-12-10 @ 09:53:18
URL: http://sundanceneah.blogg.se/
Postat av: C

Undra lite vad den äldsta killen hade sgt till pappan om dig......

2009-12-10 @ 19:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0