-semla !

sitter på mammas jobb & väntar på att hon ska jobba klart snart, sen ska vi upp på stan & ta oss en semla!

inte uppdaterat på länge men jag har lov herregud, & då ska jag ha minsann ha lov med! bli bjuden på spa på torsdag av mammis, anja&mamma kvalitétid & sen på kvällen kommer jimmyprinsen. <3

tandläkartid idag emd, hade en ny tandläkare, han var inne hos mig i ca 30 sek & sen gick han. skulle bara kolla, resten fick minsann rara söta sköterskan fixa. aja, tandtråd & sköta mina nya fina visdomständer står på schemat! LOVELY


jag är på så fruktansvärt shoppinghumör just nu, & löner kommer imorrn med, PASSANDE
jobbigt bara att jag försökt lova mig själv att inte onödighetsshoppa som jag annars väldigt gärna gör, hehe

åååh, mamma sluta nu! jag vill äta semla och kolla bokrean!
hade ju helst varit hemma till kl 5 & the hills men det verkar ju skita sig totalt.

PUSS HEJ!


juste, tankade idag första gången men kort, LOVELY

Kommentarer
Postat av: Jedehulth

Haha vad duktig du är som tankar :)

2009-02-24 @ 19:39:25
Postat av: Adam

Tjena tjejen?? Hur mår du??

2009-03-04 @ 21:51:08
URL: http://adamraaf.blogg.se/
Postat av: anja svar till adam

bättre idag minsann, kommer imorrn :D

2009-03-05 @ 13:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0