'I feel the rythm

Har precis varit & handlat lite pålägg, jag förstår verkligen inte hur mamma & pappa klarar sig utan all mat på veckorna?!

Mamma har varit i Oslo på konferens sen i onsdags & pappa berättade att han ätit pytt-i-panna i fyra dagar nu. Usch 4 dagar med samma mat, herregud! Skönt att mamma kommer hem ikväll i alla fall.


Köpte pålägg som sagt, fick välja helt själv så då fick det bli pepparsalami & pepparrots-klet, gottigott! Kanske inte borde kombinera de två men själva är de rena godsakerna på smörgåsen!


Har tänk att göra mig en Marilyn Monroe tavla nu i helgen faktiskt, ska sätta mig och skriva ut massa bilder på henne snart & imorgon ska jag se till att köpa en passande ram som jag kan stoppa in alla kort i.


Skulle egentligen jobba imorgon men ringde & sjukanmälde mig.

Jag känner mig så himla stressad över skolan & allt nu att jag knappt klarar av att vara i skolan längre. Jag vet att antagligen alla 3:or känner så sista terminen, men inte ska man väl komma hem innanför dörren & bara gråta?

Igår när jag äntligen kom hem gick jag nästan direkt & la mig & grät ut all stress. Var väldigt välbehövligt, så idag känner jag mig nästan som en ny människa som kanske kan ta några nya tag. Det är trots allt mindre än 3 månader kvar.

Hörde prat på att det var 40 skoldagar kvar? Usch får panik när jag hör sådant för ja har så mycket jag inte lämnat in än & så.


Imorgon åker jag & mamma & kollar på en tänkbar lägenhet där jag & syster ska bo i sommar, hoppas den är fin. Glömde såklart kameran på skolan så det blir svårt att ta kort, tyvärr. Jag som lovade sis att ta lite kort.


Nej gud, tänk om det var såhär lätt att skriva skolarbete ändå, då skulle jag antagligen inte ligga efter något.


Jag städade faktiskt huset idag, tog kanske två timmar. Avkoppling konstigt nog, satte på stereon så jag trodde katten skulle bli döv, & sen satte igång att damma, dammsuga & torka golv.


Mihii nu ringde hon som har lägenheten, skulle ses kl 15.00 imorgon.

Dags att skriva ut en karta så jag hittar dit!


let's dance börjar strax, HEJA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0