'the apartment

var som sagt & kollade lägenheten idag, mycket mycket fin tycker jag!
känns lite jobbigt bara att det bara kommer vara under sommaren men då får man pröva på lite hur det är att bo hemifrån.
var ganska stor lägenhelt med så det ska bli skönt, dock fanns det inget internet så det måste jag verkligen kolla upp om jag kan fixa nu tills under sommaren, behöver det ju inte i höst ifall jag då flyttar hem eller åker till USA. någon som kan något om trådlöst?!


kan försöka slänga upp en bild på lägenheten senare :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Måste få komma på fest under sommaren då ? :DD

2009-03-29 @ 19:10:59
Postat av: Julia

Du kan få köpa mitt trådlösa HaHa :P

2009-03-29 @ 21:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0