' barnledig

barnen åkte för 40 minuter sen och det känns tomt!

så nu ska jag försöka fixa detta med busskortet!
annars har det inte hänt något idag alls, spelat pockemon med L samtidigt som jag spelade kort med B. skicklighet ;)

katten mår bra efter sin vaccinationsspruta, men jag har inte sett henne på en timma nu. hmm, borde ta mig ett varv och leta efter sötnosa!

imorrn fyller kusin Anita år, så jag vill bara hälsa GRATTIS!! och se till att ta tag i körkortet nu, bara ett år kvar! ;D

pratade med mamma förut och visade henne barnen samt rummet (skype och webcam) saknar er där hemma!!


nu är det dags att packa min sovaöverväska ;) puss!

Kommentarer
Postat av: carina

Åh vad kul det var att se dig en stund Anja. Ha det så kul med kompisen i kväll, det är alltid bra med nya kontakter. Hoppas det går bra till Paris i morgon!

kram mamma och pappa som hälsar (Linn jobbar i kväll).

2009-11-14 @ 17:49:40
Postat av: cousine

Ha det så roligt i kväll!

Kram!

2009-11-14 @ 20:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0