' excuse moi

barnen var små änglar när jag hämtade de idag, hade väntat mig klagomål eftersom de inte vill gå hem, men det kom inte ett enda negativt ord ur de :) de var alla på toppenhumör och eftermiddagen har rullat på bra!

träffade Lovisa idag under dagen, hon kom hit och vi drack te och pratade i några timmar. mycket mysigt att träffa henne :)
hon frågade om vi skulle ses på lördag men jag vet inte om jag kanske ska vara barnvakt åt storkillen och hans kompis som ska sova här. det återstår att se, det finns ju alltid fler helger :)
något som däremot är bestämt är att jag ska till Paris på söndag och till svenska kyrkan där man har au pair-träff varje söndag kl 3 :) och denna söndag tror jag det är jultema<3<3<3 kommer bli toppen tror jag! kommer åka tåg och tunnelbana dit ihop med lovisa så vi får se vart i Frankrike vi hamnar ;)

ligger i sängen redan nu för att jag känner att jag håller på att bli sjuk.. ska se om jag blir piggare imorrn :)

saknar min jimmy riktigt mycket redan, :( ska nog försöka ringa honom en snabbis imorrn, kan du då baby?

på lördag åker 3 barn till mamman och är nog där tills på tisdag kväll, så under de dagaran blir det bara att ta hand om katt, hus och en nästan självgående 10åring :) då kan jag passa på att vara sjuk. så jag får hålla på min sjukdom ett tag till minsann ;)

imorrn är det 11 november, då firar man i Frankrike att man inte krigade mer eller något? antingen är det om andra eller första världskriget, någon som vet något om detta?
 vi ska gå med borgmästaren upp till den okände soldatens grav och dricka vin och lyssna när barnen sjunger, storkillen A är med och sjunger så det blir till att ta kort också :)


hoppas ni andra har det lika bra som jag, för jag trivs :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0