' god dag

klev precis ut ur duschen i tron om att jag skulle känna mig piggare. men icke sa nicke, sjuk idag med. men betydligt mycket bättre än igår :D

hade en lugn riktigt lugn dag igår, för lugn! inget barn ville göra något :(
tillslut fick jag B att baka kladdkaka med mig som hon trodde skulle vara bäärk men som visade sig vara hennes nya favorit ;)

så det var en lugn dag där barnen satt med bok/ds eller var hemma hos kompisar/hade kompisar här.

har insett att jag har bara barnen en vecka till och sen åker jag hem! de är hos mamman nästa vecka, sen hos oss och sen hos mamman, och då åker jag hem när det kommer tillbaka på lördagen:)
det är ju inte de att jag inte trivs, absolut inte! men jag vill hem till mina nära och kära såklart! fira jul och mysa!

lovisa ligger också sjuk så jag tror hon ska släpa sig hit så vi kan titta på film :)
men pappan jobbarhemifrån idag så ska se om han tycker det är okej!


nej nu har nog hudkrämen torkat nog, KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0