' helg!

ja glöggkvällen var väl mysig :) vi var 7 svenskor som träffades, kul att höra hur de andra har det i sina familjer och så :)
blev en hel del glögg och det tackar jag aldrig nej till :D glöggen kan man köpa på IKEA precis som det mesta svenska, så jag hoppas på en tur dit snart!!

har precis kommit ur duschen nu, följde B till sin kompis. A har fotbollsmatch och E har två kompisar här, pappan leker med L just nu så det är lugnt gatan i några minuter till :P

jag ska se om vi kan hitta på något kul idag så vi kanske kommer hemifrån en sväng iaf !

och jaa mamma, jag antar att en sådan kudde står på önskelistan, för det skulle vara toppen! och så önskar jag mig ett par nya springskor :D

nej, nu är det dags att dra vidare
skriver senare under dagen, ha det toppen!






Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin

Haha jag kom ihåg när vi hade varit på ikea första gången i Frankrike. Vi hade nog i stort sett med allt utom sill hem till huset. Tackar än idag att suedoise butiken fanns.



Glögg är aldrig fel jag har inte druckit än men är sugen att prova den nya med choklad....

Kram!

2009-11-21 @ 17:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0