' joyeux anniversaire

hej! idag fyller jag 19 år minsann, första gången jag fyller utomlands, om inte värmland anses som utomland dvs ;) blivit grattad av alla barn på morgonen.
igår fyllde B år som sagt och hon verkade nöjd över sina presenter hon fick, dock inget hello kitty men det var rosa iaf! den tjejen består verkligen av 95% rosa hello kitty. så sööt!

orkade inte skriva igår kväll, var verkligen trött när de sista barnet lagt sig!  så jag skrev lite med jimmy och sen nattade jag kudden. uppe med tuppen kvart i 7 idag, för att inse att jag var först uppe och att de inte går upp vid 7 utan klockan ringer då :P de kommer upp liiite senare ;)

åkte med och lämnade barnen på skolan så jag ska kunna hämta de i eftermiddag, man måste ha intyg för att få hämta barnen, så de inte bli hämtade av fel folk.
och nu sitter jag på mitt rum med katten som fånge, för städerskan är här och hon vill öppna varje fönster i hela huset och katten får inte gå ut än (för liten) så jag måste tyvärr hålla den fången.. men just nu verkar hon trivas med livet som katt och ligger och slumrar i min fotölj :)

känns lite fel att sitta och lata sig när städerskan jobbar så hårt, men hon får ju faktiskt betalt för det..
mitt hard work work blir när jag hämtat barnen vid halv 6!

lilla L verkar börja gilla mig nu, peppar peppar! men får se hur det går på torsdag då pappan är borta och jag har barnen helt själv. det svåraste blir nog att natta de, de vill ju ha pappa.. :/ men men, de får väl somna framför tvn om inte annat ;)

hmm, måste gå och ta upp lite bröd ur frysen och be städerskan vika lite tvätt om hon har tid. kunna säga det på franska, hmm.

om jag är pigg ikväll skriver jag nog en rad eller två!
och imorrn ska jag kanske träffa Lovisa som är en annan au pair i närheten! :)

Kommentarer
Postat av: sis

åh fina sis! det låter riktigt mysigt det där. tufft, men mysigt.



och vad fint att ni firar din dag. stort grattis!

2009-11-09 @ 10:32:57
Postat av: Louise

Hej Goding :D

Alla bra med dej? :)

Ja, bilen är jättelätt att köra =Glad Louise;):D Hihi :)

Ha det jättebra busfröt :)<3

Pussar

2009-11-09 @ 12:57:44
URL: http://louisesr.blogg.se/
Postat av: Kusinvitamin

Jätte stort Grattis!

Kram!

2009-11-09 @ 17:37:02
Postat av: Caroline

Grattis grattis!

2009-11-09 @ 20:39:39
URL: http://cfk.nu
Postat av: Torun

Grattis i efterskott!!! Sköt om dig.

2009-11-10 @ 20:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0