' kallt och regn

brrr, hemma igen. regnat och varit lite burrigt idag! så direkt när jag kom innanför dörren bled det sätta på en kopp te, och ta sig en kaviar-knäckemacka det värmde kropp och själ.

B (lilltjejen) sov i mitt rum inatt, hon ville det och det gick väl bra. dock var hon helt omöjlig att få att lägga sig! hon skulle göra ALLT och jag var trött och ville bara sova :P

tog tyvärr inga kort idag inne i Paris eftersom det regnade så kände inte jag för att ta en massa kort. men jag kommer garanterat åka dit fler gånger!
handlade lite på H&M oc var inne på Zara, kände mig lite svensk!

nej, vi ska åka in till paris ikväll lite senare. ska äta en bit mat och prata lite vi svenskar, en av oss aupairer har sin kille här (från england) så då vill hon väl fira med en bit mat. vilket är okej för mig hungriga mage ;)
är dock lite orolig för engelskatalandet bara, det är ju inte min starkaste sida men jag ska minsann försöka. övning ger färdighet!

just nu sitter pappan och hans vän här, vännen har gått in för att bara prata franska med mig för att jag verkligen ska använda språket. men pappan är snäll och översätter ändå ;)



kalla novemberkramar till er ! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0