' lundi

hej! idag känns allt bättre :)
jag bara ÄLSKAR morgonrutinerna, det går snabbt och tyst. barnen får sin frukost framför tvn och sen sitter de där. de tre älsta klär på sig i reklamerna och den minsta L brukar jag haffa under ett program för att klä på. han klär man bäst när han är morgontrött och tv-sugen. annars har man en lillkille springandes och skrikandes runt i hela huset!

idag fick jag honom inte att byka kalsingar tyvärr men det får bli efter badet ikväll :)

medans städerskan var här bäddade jag ner mig i min säng, lyfte upp katten om somnade om :)
vaknade lagon tills att hon gjorde övervåningen så jag inte stördes alls :P

eftersom det är så dåligt väder idag (mulet och regnskurar) så blir det en film nu :D det blir Tingeling, anja <3 disney!
under min tid här ska jag besöka disneyland och det är ett som är säkert! MÅSTE!


nu ska jag njuta av min lediga tid fram tills 17.00 :)

ikväll kanske det blir film med amanda :)

Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin

Helt klart att du måste till Disneyland och glöm inte att äta på en resturang i Disney Village som heter Rainforest ur god mat och härlig miljö.... Min favvo resturang genom tiderna!



Bra att dagen har varit bättre idag.

Kramar!

2009-11-23 @ 19:37:32
Postat av: monica

när jag kommer kan vi åka till disneyland! :DD

2009-11-25 @ 18:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0