' merci

tack för alla grattishälsningar idag! det värmer om kvällen när jag känner mig lite ensam<3

och ja mamma, nyckelpiga heter coccinelle :)
och de låg döda på rygg nästan alla när jag kollade förut . 1-0 till mig och jag kan nog vänta mig en revanch.

alla barn ligger i sina sängar nu och då är det dags för katten att bete sig som de 4 små. vilken fart, upp och ner ner och upp!
ska nog kasta ut sötkatten innan jag somnar, annars kommer jag garanterat bli väckt inatt!

idag var det endast lilla tjejen som grät och det ser jag som ett litet framsteg, och inser att det är skönt när de är i skolan ;)

lille L var hos doktorn idag och kollade om han behövde operera sin lilla näsa, han bröt den strax innan jag kom och nu ska de se så det läker rätt :) så svaret får vi säkert reda på om några dagar!

kvällen idag avslutades med födelsedagssången och tårta, perfekt!

nu blir det sova för mig, upp kl 7 imorrn med. yeeehaa

typiskt att katten är lugn just nu.. då har jag ju inte hjärta till att kasta ut prinsessan (mitt och Bs nya namn på katten)
så får väl svärande kasta ut henne inatt.

godnatt alla sötisar, och tack än en gång för en fin födelsedag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0