'morte

nej så illa är det inte, men jag har inte heller blivit bättre. tvärtom, så idag följde jag inte med och lämnade barnen utan är hemma och vilar upp mig tills kvällen.
ikväll blir det pannkakor till de små, hoppas att jag lyckas få till det bara, svårt att lyckas laga mat när det är barn som vill leka med mig. hmm, jag får helt enkelt försöka lura de till att hjälpa mig ;)

lite bilder är önskade, och är det bilder på något speciellt ni vill se så säg till :)
ska ut och ta mig en promenad idag så kanske ni får lite bilder på området :)

när jag ska hämta kidsen från skolan idag så är det bok-köp som gäller :)


bilder:

11 nov
från 11 november cermonin, borgmästaren till vänster, soldaten i mitten :)

uteplats
uteplatsen framför huset

matsal
här tillbringar vi middagarna

badrum
"min" toalett. kommer nog aldrig vänja mig med att man har toa och dusch i olika rum. haha!

Tiramisu
Tiramisu, barnens bästa tröst och min nya kattbaby!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh vilken jättefin missemåns!

2009-11-12 @ 12:21:49
URL: http://cfk.nu
Postat av: Anonym

gud ser ju ut att vara jätte fint :D

2009-11-13 @ 11:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0