' St Germain

Europe- carrie spelas och jag sitter nybadad framför datorn :)

idag tog jag och Lovisa en sväng till st Germain som ligger en liten bit bort och shoppade! vädret var inte det bästa och huvuvärken gjorde sig påmind hela tiden, trots de så var vi på gott shopping humör !
inköpt blev en skinn-indianväst och en t-shirt i zebramönster :) ska ta kort på inköpen och lägga upp bilder så ni får se! helnöjd med det!
hitta massvis med saker och kläder jag ville ha men i st Germain finns det en del RIKTIGT dyra butiker och såklart var det finaste där. drömma gjorde jag iaf :)

efter några timmars vandrande i staden så for vi hem, jag kokade mig lite nudlar och satte igång lite musik på datorn för att sen sjunka ner i ett varmt, skönt, avkopplande bad! ville aldrig stiga upp igen! kände hur mina krafter laddades om igen, så nu är jag redo för en heldag med vildingar imorrn! yeeeha!

glömde helt bort att ta kort på stan idag men det blir garanterat mer turer dit!


ska se om hudkrämen torkat så jag kan hoppa i lite kläder!

cranberry

vald av jimmy använd av mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0