' Love love

jaa idag blir det hem till Emelie (hennes pojkväns lägenhet) för att laga mat tillsammans med den fröken. vet inte riktigt vad det blir än men vi hittar säkert på något smarrigt :)

usch vad mitt minne suger idag, kommer på saker för att glömma det i nästa sekund. hmm, jaja det dyker säkert upp snart igen!


jag längter efter den 31 då vi tjejer ska ses igen och mysa! blir hemma hos emma denna gång och jag antar att det kommer bli toppen kul! som alltid med rätt sällskap, hoppas det blir lika lyckat som när vi var på kusten ihop!


jaa, jobbet är alltså mitt och jag ska boka biljett idag troligtvis. Resan blir av den 4e november är det tänkt just nu.
jag hoppas verkligen att kidsen kommer att gilla mig annars kommer det bli ett långt år!


AAARGH! jag hade skrivit mycket mycket längre inlägg men jag råkade trycka på någon knapp så det försvann.

jaja. nu väntar duschen för mig, vet dock inte om jag ska tvätta håret idag eller imorrn. svår fråga. HMMM.


det är dåligt med bilder i denna blogg. sorry

Kommentarer
Postat av: Emma

det ska bli sktkul :D

2009-10-21 @ 17:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0