' tom-peng-pung

jahapp, jag har egentligen inget att skriva men sitter och väntar på att tvätten ska bli klar så jag fördiver tiden minsann :)

igår var jag inne i stan en sväng för att träffa monica och fika, samt shopping på BILTEMA. yeeeehoo, haha
kände mig riktigt manlig när jag var inne och handlade ojlefilterverktyg ;)


jag har resfeber minsann, vill hinna allt samtidigt som jag vet att det inte går. suck, men jag ska försöka få tag på harry potter filmerna så jag kan stilla mitt sug efter de :P

ikväll har mammi bjudit mig och syster på bio, michael Jackson minsann. är nog lagom vad jag orkar :) hoppas verkligen att filmen är bra och att den innehåller mycket daaaans!


nu ska jag surra runt lite på nätet, kanske skriver ikväll mer. vem vet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0