'Grekland ta väl hand om oss !

jaa, snart är det dags för mig att gå till bussen minsann, ska åka stadsbuss in till stan för att handla lite godis och frukt. och sen gå till bussen som tar oss till arlanda :)



jag är nervös, aldrig flygit utan någon vuxen förut. men antar att emelie är van, hoppas att det går bra och att hotellet blir till våran belåtenhet.

skriver och lägger in bilder nästa fredag antagligen!


julia, jag hann aldrig ringa igår, förlåt :( men var tvungen att fixa allt innan resan, och doktorn och sånt. blev mycket för mig ! förlåt
jag hoppas verkligen du får det helt underbart i Afrika, och jag vet att du kommer att fixa det! du är stark och de problem du kanske kommer stöta på kommer du lösa direkt, akta dig för att bada bara ;)

PUSS! och en extra stor puss till älskade julia

Kommentarer
Postat av: Julia

åå Anja du är så go!! Det gör inget. Ha det underbart i Grekland!

Puss till dig <3 <3

2009-09-17 @ 20:15:09
URL: http://jgrankvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0