' sjuk

denna rubrik känns vanlig
jaha, då var man där IGEN. var inne hos doktorn imorse (borde på allvar få V.I.P-kort där snart eller något så ofta jag är där) och kom därifrån med antibiotika och orden att "nu ska du minsann ta det lugnt, så detta inte blir värre" .
har urinvägsinfektion denna gång, wow något jag inte haft på 1,5 år !
och om jag inte hänger med lugna-ligan kan det förflyttas till mina små njurar, vilket inte är särskilt kul eller bra.

jaja, så nu tar jag dessa tabletter och bara väntar på att bli frisk, för att se var nästa infektion ska sätta sig.
ungefär så har ju hela sommaren sett ut för mig, usch!

slut på klaget minsann, jag njuter i fulla drag av höstmyset. massa the och filtar, tända ljus - jag välkomnar dig höst!
utomlandsplanerna har jag minsann inte släppt heller, och min prins har helt bestämt sig för att jag ska åka nu, han erbjuder sig till och med att betala lite för att jag ska åka. både han och jag tror att en resa skulle göra mig gott, komma bort hemifrån och släppa allt som har med stress och sjukdomar att göra. (förhoppningsvis)

om jag är piggare imorrn så ska jag ta mig till kumla för att träffa emelie och följa med henne till frissan :) blir nog mysigt som vanligt med emeliefröken, skulle egentligen sova hos henne inatt var det tänkt men jag känner inte för att åka iväg och smitta henne med den förkylningen jag är på väg att dra på mig.
så vi ska som sagt ses imorrn på dagen om jag är bättre :)

mitt stora jobbiga problem håret ska jag försöka få något gjort med ikväll också, har köpt toning nu som jag ska försöka mig på minsann. om mamma vill och har tid dvs.

mer händer dock inte i mitt liv just nu, thekoppen och filten samt mobilen är allt.

hoppas ni har det bättre gott folk :)
puss från mig


Kommentarer
Postat av: Julia

men Anja va var det jag sa :P Bra att du gick till läkarn!!! Krya-på-dig-kramar i massor! Jag ringer nån dag :) puss

2009-09-09 @ 18:41:07
URL: http://jgrankvist.blogg.se/
Postat av: Emma

Tror jag kanske åxå håller på att få urinvägsinfektion :S

2009-09-09 @ 21:46:11
Postat av: Kusinvitamin

Höörru!



Nu får det vara bra med sjukdomarna, ni får sluta pussas vet ja! ;-) Nä då skämt o sido, Krya på dig kusinen!

Kram!

2009-09-09 @ 22:17:32
Postat av: monica

krya på dig hjärtat!

hör av dig när du vill ses.

Puss <3

2009-09-09 @ 22:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0