' bloggtorka på grund av depp och sol

tyvärr har det blivit dåligt med bloggande, set är för jag har suttit som besatt och försökt fixa resor hem. nu har jag gett upp och satsar nu på att få tillbaka mina pengar för de flyg som aldrig blev av.. verkar vara en omöjlighet (flyger med bajs ryanair)
så det är det jag håller på med just nu, sover kasst och mår dåligt. vill bara få mina pengar nu, åka hem till min älskade familj och stanna där ett tag.
men jag biter ihop, har trots allt 20 grader och stålande sol här. så får satsa på att få en bränna innan jag lyckas komma hem!

jag hoppas just nu på att lyckas omboka en biljett till den 6 maj, så förhoppningsvis kommer jag hem då :)


jag önskar jag bara hade någon att skylla på, men det finns ju ingen.. så nedrans vulkan!

nej nu blir det duschen, sen väntar solstolen och några timmars sömn på mig!



och mamma, tack ännu en gång för all underbar hjälp! hade inte funkat utan dig





Kommentarer
Postat av: C

Du är min ängel stumpan gillar dina försök att boka och boka av! Hoppas nu brevet kommer fram gick med kvällsposten idag. kanske inte med flyg?!

Kram C+T

2010-04-20 @ 21:03:39
Postat av: Julia

jag vill vara där med dig! men du får nöja dig med att jag har dig i tankarna hela tiden typ. Har du sett mitt mail på facebook??

<3

2010-04-21 @ 03:28:34
URL: http://jgrankvist.blogg.se/
Postat av: linn

har du kollat flyg med norwegian? de är lika billiga som ryanair, oftast.. känns som dom är mer måna om sina passagerare i jämförelse med ra också :P och dom flyger från ganska många ställen.. värt ett försök :)

2010-04-23 @ 23:44:48
URL: http://linnwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0