' bon weekend

aaah 8 dagar sen jag skrev, och har hunnit med en massa under den tiden :)

påskhelgen spenderades med mina underbara vänner, övernattning hos ida och utflyckter och film :) en dag flydde vi från regnet i Paris och åkte ut till Le Havre som är en stor stad (ca 200 000 invånare) som ligger vid havet, och solen sken och jag ville aldrig åka därifrån :) en helt underbar dag helt enkelt! tog ca 200 kort den dagen tror jag,haha en hel del onödiga med :P men så underbar den trippen var!


sen lyckades jag bli smittad av Ellen av en hemsk förkylning, 24 timmars sömn blev resultatet. kände mig som törnrosa fast med feber, och ingen Jimmy som väckte mig med en kyss heller.... jaja sjuk var jag iaf.
men nu är jag frisk igen och ser på livet lite ljusare, kanske för att det är strålade sol och 19 grader varmt?! yeeeey soldyrkarn är mitt nya mellannamn!


nu ska jag ha en underbar (sommar)kväll och jag hoppas ni alla som läser har det med ♥


avslutar med en bild från havet:

le havre-tripp

jag är strax hemma hos min älskade familj igen <3

Kommentarer
Postat av: Timo

grusgropar har vi här oxå(meddelar Timo) Puss på dig ha en skön weekend så ses vi snart!

2010-04-09 @ 18:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0