' désolé, mais je suis occupé

ledsen att jag inte skriver för ofta men känner att jag inte har tid, så det ska jag ändra på!
måste ju fixalite med bloggen så ni där hemma vet hur jag har det :)

håller på att städa rent mitt skrivbord/säng nu för den ska B få så ska jag få en ny säng! LOVELY!
hah ska bli så skönt att sova gott en natt!

annars hade jag barnen igår, överlevde det med minsann! och idag blev det skola på morgonen, så nu sitter jag och ska försöka plugga in massa ord i huvudet, inte det lättaste :S
köpte även franskaböckerna idag som äntligen kommit! så nu slipper vi lösa papper i framtiden, yeha!


jaja allt för nu, röjning väntar!

3101

paris i söndags, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0