' est-ce que tu veux mange avec moi?

idag har vi haft en bra franska-lektion, mycket prat på franska och det gillar vi :D
tvärr hade jag inte gjort några läxor denna vecka eftersom jag var väldigt nere ett tag. var helt inne på att flytta härifrån.
men nu har vi pratat ut så jag hoppas på en förändring!

känner hur en stor sten plockats ut ur min mage, en hel del tack vare min älskade pappa!
alltid när jag är ledsen eller när det är något har jag alltid gått till mamma, men när inte hon fanns hemma igår när jag ringde så blev det pappa som fick ta smällen, och han var ett så otroligt stöd! känner att jag nu kan vända mig till båda mina föräldrar och det känns helt underbart!

familjen kommer alltid ligga närmast hjärtat antar jag <3



så idag har humöret legat på topp, och när det är sol och temperaturen närmar sig plus 10 kan man inte bli annat än glad? :)


hade en toppentid när julia var här och bilder kommer så snart kameran laddat klart! för det blev en hel del fina solbilder minsann! känner hur hon är en vän för livet helt klart!


åker hem på onsdag, YEEEEEY ska bli så skönt! ! ! träffa människor jag tycker om och leta efter sammets-tajts? lär väl finnas kvar någonstans i butiker? TIPS?!



tihi sitter här i min säng, slutat för en timme sen så nu sitter jag och njuter av att känna mig ledig :D lyssnar på hejarrop från soffan där OS är på tv :)

hoppas att imorrn blir minst lika bra som idag, tack alla <3







Kommentarer
Postat av: Julia

SWEETY!! :D

2010-02-19 @ 21:43:11
Postat av: C

Skönt att det känns lättare- att prata med varandra är aldrig fel-eller alltid rätt!Nu håller vi tummarna att det blir bättre, kul att träffas nästa vecka.

c+t

2010-02-20 @ 11:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0