' Bisous

torsdagen lider mot sitt slut och även mitt huvud. seriöst så kommer det att sprängas när som! AAARH!

tisdag hade jag barnen själv, det var kaos! som tur va var amanda här som stöd, annars hade jag nog nästan packat ihop och åkt hem! så hopplösa de var! men när de väl var i säng så var allt bra :) och onsdagen gick galant perfekt, så bra det kan gå helt enkelt! så det kompencerade upp en hel del måste jag säga...

idag hade jag skola, fick läxa tills imorrn som jag snart ska kolla igenom anteckningarna innan jag sussar kudden!
ska även kolla efter en ny säng, klarar nog inte detta länge till. finns iofs värre saker än dålig sömn men jag känner för att sova ut snart!

julia har bokat resa hit nu, YEEEEEEY! hon kommer om exakt 2 veckor nu, hoppas tiden går fort fram tills dess men det tror jag nog att den ska göra! åååh va kul det ska bli att träffa min lilla choulia igen! LÄNGTAR EFTER DIG!

och sen när hon åker dröjer det inte allt för många veckor innan älskade mamma och älskade jimmy kommer hit och är med mig!! miii så mycket pussar han ska få sig då, mest på min lilla potatisnäsa :D :D :D

åååh glädjen är på topp här i min säng nu, trots skallebanken! :)


hoppas på att få sova någorlunda okej inatt iaf..


god natt alla sötisar där ute <3

Kommentarer
Postat av: C

Hoppas du fick en bra natt tjejen! Längtar efter att komma ned till dig...

2010-01-29 @ 08:07:14
Postat av: Julia

ska inte jag få några pussar va va va va??

<3 <3

2010-01-29 @ 10:35:37
Postat av: Han med potatisnäsan

det ska bli riktigt härligt att få se dig igen <3

2010-01-29 @ 21:45:34
Postat av: Moster E

Kul med fransk rubrik igen, men nu förstår jag inte! Min skolfranska räcker inte till.

2010-01-30 @ 10:54:39
Postat av: sis

dumma, dumma huvudvärk!

mamma får ta med spahandduken så du kan passa på att riktigt koppla av.

stor kram

2010-01-30 @ 11:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0