' cinéma avec ma cherie, Ellen!

ikväll blir det bio :) alice i underlandet 3D här kommer vi :)


först lite barnpassning och sen bär det av in till storstaden för att kolla om det finns några biljetter kvar!
filmen släpptes nämligen i onsdags här så det kan vara många som vill se den?

skolan har gått bra idag, handlar just nu om passé composé (stavning?) med avoir. jag hänger med och förstår, yeeeey!

sen har jag varit hemma hos ellen och slappat, solat när solen velat titta fram!

och ni i sverige verkar vagit våran värme här nere?! GE DEN TILLBAKA, jag fryyyyser!
ska ta mig ett snack med vinden snart skulla jag tro.


ha en toppenkväll ♥



Kommentarer
Postat av: sis

varmen ar pa vag hit har jag hort. ryktet sager att det ska bli harliga 30 grader och sol i veckan, muahaha! kram i kylan

2010-03-26 @ 19:30:31
Postat av: Anonym

passé composé känner jag igen, men kommer inte ihåg vad det var. Hade gjort kanske?

2010-03-27 @ 17:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0