' dimanche

söndag söndag söndag. min lediga dag i veckan och den ska jag se till att njuta av!
igår/inatt/imorse så var jag chaufför till mina fina flickor :) skjutsade de till tåget vid halv 12 och åkte sen hem och sov en stund för att sedan bli väckt kl 5, och tro det eller ej men jag var inte trött :O så när jag var i säng igen runt 6 så var det nästintill omöjligt för mig att somna om, vet inte hur länge jag vred och vände. egentligen borde jag väl gått upp då men det var allt för skönt i min säng :) så jag somnade tillslut om och vaknade upp halv 11. behövde nog den sömnen :)


just nu är det frukostintag som gäller, har duschat och gjort mig iordning redan så nu är det bara frukost kvar, och sen förstås att hitta något vettigt att ha på sig idag!
men tror inte jag har direkt bråttom med något eftersom jag ska in till Paris med de flickorna som var ute och svirade igår.
Ellen och Ida var på sitt bästa humör och jag tror inte jag vill veta hur hon mår idag, haha!


testade läppstift igår och då åkte hollywood smilet på minsann, så nästa helg ska det åka på igen!
åh vi har världens bästa överraskning till Ellen i 20års present. tyvärr kan jag inte skriva något här då jag inte vet om hon läser ;) men om en vecka så får ni veta om det blev av och hur det gick!



nej nu, FIIIILM :)

se till att njuta av denna fina söndag <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Älska Anjas uppdateringar!!!

<3

2010-05-31 @ 03:45:03
URL: http://jgrankvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0