' full fart

ååh det var en magisk känsla igår när jag red, det var fantastiskt! full galopp genom vattenpölar och solen som sakta tar sig neråt. stötte på två rådjur och en älg. åh fantastiska höst ♥


det blir att åka till min lilla snickare idag, slutar dock jobba klockan 8 så jag kommer vara framme sent.
och denna gång SKA madrass och täcke med, jag klarar inte av att sova ihop med den karl! han buffas knuffar och sliter av mig håret! så nu är det ändring på det! :)

beställde en ny mobil igår, det blir en HTC wildfire, så nu är väntan stor! jag vill helst att den ska vara färdig att hämtas redan idag! men men det tror jag inte är möjligt.



nu blir det packa mina saker och göra mig klar för jobb!


Kommentarer
Postat av: Sis

Ah! Om jag tyckte om att rida skulle jag formodligen alska det du skrev. Det LATER helt underbart! Och det later som at du mar bra, hoppas jag?



Och ny mobil? Haha, what to say? ;)

Krramar

2010-10-02 @ 19:45:29
URL: http://justanotherbrickinthewall.blogg.se/
Postat av: Carina

ha en skön helg!

2010-10-03 @ 09:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0