' måndag

fredagskvällen i säffle var toppen :) har saknat dessa favorittjejer supermycket!

och tandläkaren gick fint bara fint, ska se till att använda lite tandtråd nu bara...

hann med en sväng till jimmy i helgen, det bjöds på loppis, 45-årskalas och plocka ut möbler ur vardagsrummet för det skall idag bytas golv :) känns som om det kommer bli superfint :D så idag var det bara att stiga upp med tuppen ( eller ja, med jimmy) 05.15 för att sen segla iväg hemåt. och nu sitter jag här, trött och har svinont i halsen. blir lite vitaminer på detta och sen ge sig av till stallet :)


en riktig höstdag! så när jag kommer hem igen ska jag röja mitt rum för att sen krypa upp i sängen med en kopp te och en bra tidning eller film!



Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack för i fredags SÖTONGE! <3

2010-10-18 @ 13:28:56
URL: http://sundanceneah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0